Första dagen

Robert! Förlåt mig! Jag trodde att livet skulle bli bättre när du lämnade mig, men det har desvärre gått åt andra hållet. Jag tar tillbaka alla onda ord jag sagt om dig oh jag ber dig komma tillbaka. Glocalnet suger. Glocalnet är skitsvårt. Glocalnet är inte som du Robert. Inte som DU!

Idag började jag min första riktiga dag på glocalnet. Jag har gått en 2 veckors utbildning. Men jag kan inte ett skit. Det går inte så bra då. Idag, under mina 8 timmar, pratade jag med 11 (?!) personer. Jag hade en genomsnittlig samtalstid på ca 30 minuter. Det mina vänner, är skitdåligt. Värdelöst. Brutalt pissdåligt. Visst, jag vet vad vissa saker innebär.. men inte när jag ska använda dom. Man känner sig så värdelös som människa eftersom att det är meningen att jag ska försöka hjälpa personen i andra luren. Det går inte. Idag.. påbörjar jag mitt första riktiga CV. För det här håller inte. Fyfan.



image30
Varför kan inte livet vara lika simpelt och fantastiskt som dig, Robert?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback