...förrän på sent 1300-tal...

Varje dag brukar jag få plocka ur lite navelludd. Det är en process som tar ungefär ungefär 5 sekunder och utförs 2-3 gånger per dag, beroende på vilket plagg jag bär. Idag, fick jag som vanligt plockar ur lite ludd, som om det vore vilken dag som helst. Men detta är inte vilken dag som helst. Eller jo, det är det, men de tre dagarna innan var inte vilka dagar som helst. Under nyåretet har jag befunnit mig i världens gråaste stad, Manchester, England. Jag har sett stor, stor fotboll med Rövbert, Flinte, Balle och Timmy. Och nu sitter jag här, nyss hemkommen och sjukt jävla trött. Jag har inte sovit på många timmar, inatt spelade vi poker hela natten på skavsta flygplats med en fransman. Jag skulle gissa på 3½ timmars sömn sedan kl 11 den 2/1. Nu ska jag nog plinka lite på min gitarr, som så ivrigt har väntat på mig. Sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback