blaha? v2

Det blir sällan som man tänkt sig. Det fick jag erfara i freitags, mer än så säger jag inte.




Jag tänkte för en stund att det var dags för lite uttryckning av aggression mot olika personer och saker, men jag hejdade mig i sista stund med anledningen av; jag orkar inte. Eller, jag kör en kortis istället.

Rökrutor/Folk som står i rökrutor och röker: Seriöst? Ordet seriöst skulle egentligen räcka för att demonstrera dessa människors dumhet. Sättet dom står där, människorna, ihopträngda i en liten kur på en offentlig plats, kippar efter luft för att sekunden senare föra ciggen mot munnen och andas ut som om dom precis varit nära döden. Sen, att dom inte förstår hur jävla dumma dom ser ut därinne i kuren, är fanimej fantastiskt! Liknelsen till en flock av djur instängda på zoo, är inte långt ifrån. P to the a to the t to the etiskt!


Hmm, jag skulle uttrycka mig om något annat, men jag kommer inte ihåg om vad. Så jag tittar på dom två sista avsnitten av säsong 2 på Heroes istället. Samtidigt äter jag chips och dip. Komfort.



Jag funderar för övrigt på att bli fadder till något behövande barn. Dom behöver mina pengar mer än vad jag behöver dom, just nu iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback