Larrys

Robert (robin) tyckte det lät som en bra idé att bege sig till O'learys ikväll och se på fotboll. Det tyckte jag och Johan också. Jag och johan försvinner in till staden och jag ringer robin för att se var dom är. "Vi är på O'learys, men det är 21 idag, men vi kom in ändå, om vi tog det lugnt". Shit shit, hur sa det bli med vår fotbollskväll nu? Aja, vi traskade in på Larrys och satt därnere med lite spänning och undran om dom skulle skicka ut oss. Inget hände, och efter ett tag börjar folk från vårt sällskap beställa öl osv, så jag tänkte "jaha, vafan?!". Går upp, beställer en öl, och killen frågar inte ens om legg. 21 år? Jo tjena. Hycklare hela bunten.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback