Expert

Hej.

Jag gick till expert och sade att min Ipod hade "gått sönder". Gubben i kassan hade ingen större lust att hjälpa mig, trots att jag sa att jag hade prövat det mesta. Han gav mig numret till apples kundtjänst. Jag kommer inte att ringa. Jag jobbar själv på kundtjänst och vet faktiskt att apple kan nog inte göra så himla mycket med min Ipod om JAG själv har tappat den så att knappsatsen inte fungerar. På måndag så jag gå dit igen och förklara att det nog "var min lillebror som har tappat den". Låter ju konstigt om jag skulle säga att det var jag som hade haft sönder den. För övrigt har jag ingen lillebror, men jag tror att min fiktiva lillebror skulle heta Nils. Min mamma gillar det namnet.


Nils, din drummel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback