Framtiden...

...är inte skriven än, som man brukar säga. Det minsta man kan göra iallafall är att planera den något. Och det har jag gjort nu, åtminstone i den mån att planen existerar i mitt huvud, men det duger gott och väl, än så länge. såhär lyder den, för den intresserade:

Jag har tänkt att jobba kvar på "underbara" boxer ända till nästa sommar (om jag får). Sen när, denna förhoppningsvis ljuva sommar tar sin början ska jag åka ut i vida världen. Kanske titta förbi fotbolls-em i Schweiz/Österrike. Efter några veckors resande, kanske jag kommer tillbaka till boxer och jobbar ett tag till. Sen har jag planer på att söka jobb som au pair i det stora landet i väster. Då brukar man vanligtvis åka dit i slutet av augusti/september, och det låter sjukt lockande för mig. Varje gång jag läser på arbetsförmedlingens hemsida om de olika familjerna som söker au pair, så är det som en våt dröm. Familjerna har fan allt, farsan jobbar som advokat, huset är fint som f-n och barnen sparkar gärna lite boll på fritiden. Yay! Och om det skulle bli så, att jag får jobb där, då är jag borta från tråkiga, kalla Sverige i 12-13 månader.

Hä låt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback