Bye bye Robert!

Hej.

Igår hade vi sista dagen på boxer, jag satt i fyra timmar och gjorde.. ingenting. Precis ingenting. Sen fick jag nog, gick ut ur byggnaden för sista gången, in på expert, fixade en ny Ipod (gratis, ha!), köpte en macka och åkte hem. Sen var det julparty med jobbet. På något sätt övertalade min överförfriskade teamledare mig att magdansa samtidigt som vi framförde vår sång..... inför alla. Men det var kul, och jag gillar att bjuda på mig själv. Vi passade också på att busringa några gånger till boxers nya kundtjänst i söderhamn. Jag ringde och lekte adlig, Claes af Destructor hette jag. Det var roligt. Efter julfesten drog jag till Basement, och det var piss som vanligt.

Snart kommer Robert (inte boxer-robert, utan robin-robert) och ska spela Fifa. Jag vinner såklart.

God Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback