stekarn

Igår på marité, befann det sig en stekare. Och det var inte jag, utan en kille som hade hela köret: Backslick, solbränd som fan, och en v-ringad tröja av något jävla dyrt märke. Fyfan, den där killen var så stekig så dom på stureplan kan ju ta sig någonstans. Vid ett tillfälle så tittade jag på honom och han tittade tillbaka på mig och han log (inte på något sätt ni kanske tror) och jag skrattade lite, jag tror vi hade någon telepatisk konversation just då, "Jag. Kan få. Alla brudar. Härinne." sa han nog till mig. "Ja, det kan du fan" sa jag nog tillbaka. Telepatiskt alltså. Tjejerna flockades kring honom. Magi.

Annars så var det rätt så kul.

image1
En stekare kör sin stekar-bil

Kommentarer
Postat av: Simon Gunnholt

Jag har studerat den här bilden ett tag. Och jag måste säga att jag tycker han ser ut som ett jävla CP, den där killen.

2007-09-16 @ 19:45:03
URL: http://simongunnholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback