Clocks.

Jo hej. Cathrin Skoog, a.k.a "sveriges representant i Miss World 2006" jobbar på mitt jobb. Om det är coolt eller något vet jag inte, men jag kände för att göra det officielt. Och om jag säger såhär, flickan ser ju inte illa ut. Vore det inte för att hon spelar i en liga ungefär 19 divisioner över mig, samt att hon redan har en kille, som säkert väger 100kg och har diverse tribaler tatuerade på kroppen, så hade jag kanske haft en chans...

Annars så, är det väl rätt lugnt. Ringde in en 87-årig dude idag på jobbet, han var sjukt trevlig. Vi snackade lite fotboll och han berättade att han köpte sin första tv 1957. Han tyckte att jag var "härlig och trevlig" att prata med. Det var en ömsesidig åsikt.

Nämen vafan, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback