Arbetsskadad + sömndrucken = big no no

Min syster ringde för några timmar sedan, och jag låg och i dupaste dvala. Jag har för mig, att jag rent instinktivt svarade "Välkommen till boxer, det här är jocke". Sen så har jag för mig att jag frågade "om hon ville förlänga boxerpaketet". Det tog ett tag innan jag förstod att det var cissi som ringde. Arbetsskada alltså. Lägg därtill för lite sömn som en annan faktor. Jag har också märkt att jag avslutar många personliga samtal med "tack, hej". Kom igen liksom. Fast det får man kanske räkna med när man jobbar på en kundtjänst.



Antonio Puerta, 22, spansk landslagsman i fotboll, har avlidit. Fyfan. Segnade ihop på fotbollsplanen, kom upp igen, blev utbytt och kollapsade sedan i omklädningsrummet igen. Läs mer

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback